חברת ניקיון בפתח תקווה

ניקיון משרדים בפתח תקווה

חברת טוטל קלין מתמחה במתן שירותי ניקיון משרדים בפתח תקווה לגורמים רבים המחזיקים משרדים בעיר ומכל תחומי הפעילות – החל במשרדי עורכי דין ורואי חשבון ועד למשרדים של חברות הייטק ותעשיה. שירותים אלו ניתנים על ידי חברתנו בהתאמה גבוהה לדרישות הלקוח ובגמישות מלאה, כולל אפשרות לביצוע ניקיון משרדים בשעות הערב, וכל זאת על ידי עובדים מיומנים שאנו בוחרים בקפידה ומעסיקים לטווח ארוך.

ניקיון בפתח תקווה – למה טוטל קלין?

אנחנו בחברת הניקיון טוטל קלין מוכנים לעמוד לרשותכם לצורך תיאום סל שירותים נרחב. גם אם אתם גרים בעיר גדולה, צפופה ומרכזית, כמו פתח תקווה, נוכל להציע עבורכם צוות עובדים מיומן בזמינות מלאה. חברת ניקיון בפתח תקווה צריכה להכיר את אתגרי הניקיון שבעיר – מבחינת אקלים, תחבורה וכדומה – ולהתאים את עצמה לכך. איתנו כבר לא תצטרכו להתלבט בין הקצאת תקציב לשמירה על היגיינה במשרד או בבית. יש לנו את הניסיון, הרקע והחומרים לתאם עבורכם שירות מלא במחיר מפתיע. בניגוד לגופים וגורמים אחרים, אנחנו לא מוותרים על ביצועים ברמה גבוהה לטובת מבצעים והטבות. אצלנו משלבים בין כל היתרונות ומרכזים אותם במקום אחד.

חברת ניקיון בפ"ת – הניסיון מדבר!

לאורך השנים התמחינו במגוון רחב מאוד של שירותים. בין היתר תוכלו ליצור קשר עם אחד הנציגים שלנו ולשמוע על שירותי ניקיון משרדים, טיפול בשטיחים, פוליש, חלונות, הברקת עמדות עבודה, אספקת חומרי חיטוי לאמבטיות וחדרי שירותים ועוד. כל אחד מהנציגים שלנו עובר הסמכה מיוחדת לפני שהוא מקבל אישור לעבוד מול הלקוחות. התוצאה היא אחידות ברמת השירות והקפדה על קריטריונים ברמה הגבוהה בישראל. אנו גאים לייבא תרבות ניהול בינלאומית ומיישמים אותה גם במהלך ניהול מבני משרדים או מבנים משותפים.

שירותי הניהול שלנו משתלמים בהשוואה להוצאות הקבועות על ועד בית. במקום להסתפק בניהול משק הבניין מול ועד בית מיושן, נטול ניסיון וחסר מחויבות, אפשר להעביר אלינו את האחריות וליהנות מאיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר.

איתנו תוכלו לתאם שירותי ניהול רק אחרי שתקבלו הצעת מחיר מסודרת, ברורה, מפורטת והוגנת. בשלב הראשון נבין מולכם את אופי השירות הרצוי. נספר לכם על סל שירותים רחב ונבחר יחד איתכם את הפעולה המתאימה. נבדוק מה עשוי להתאים לכם במשרד, בבית או בכל מקום אחר. נוודא שאתם מקבלים יחס אישי מהעובד ונעמוד לרשותכם גם במהלך התחזוקה השוטפת של הבית או הבניין. בשלב השני נציג את היתרונות שלנו ונאפשר לכם לבחור בין חומרי חיטוי ותחזוקה. תוכלו לקבוע סדר עדיפויות, לספר לנו במה צריך לטפל ולהעביר אלינו את העבודה מול ספקים, רשויות, ניהול ספרים, ביקורת של רואי חשבון, הגשת דוחות תקופתיים ועוד.

מתי כדאי להזמין את השירות?

אנו ממליצים להקדים ולהזמין את השירות. בעיות היגיינה נוטות להחמיר תוך זמן קצר והניסיון שלנו מלמד שלפעמים אין דרך לתקן את הנזקים. במידה ואתם גרים בבניין בפתח תקווה, נס ציונה והסביבה, נוכל להגיע אליכם במהירות עם צוות מיומן ומנוסה. אם אתם עובדים באיזור וחוששים מפני הוצאות קבועות, צרו קשר עם אחד הנציגים שלנו ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית. נוכל להפיק עבורכם חשבוניות ולהקל על ההוצאות השוטפות. נשפר את המוטיבציה של העובדים, נבטיח עבורכם סביבה נעימה וגם נשפר את המוניטין מול הלקוחות.

גם מפעלים, ארגונים ומוסדות ציבור באזור נהנים מהזמינות של חברת ניקיון בפתח תקווה בעת הזמנת השירות. כל אחד מנציגי החברות הגדולות יודע שרק אצלנו אפשר לקבל שילוב יוצא דופן בין ניסיון, מבצעים והטבות. אנו ממליצים לנציגי החברות לפעול במהירות ולא להמתין. היום כבר אין סיבה לסבול מהצטברות אבק, לכלוך, פיח או זיהום הנובעים מהצפיפות של איזור המרכז. כל מה שצריך לעשות הוא ליצור איתנו קשר ולהזמין שירותי ניהול או ניקיון ללא פשרות ותוך שמירה על סטנדרטים מקצועיים.

לבחור נכון חברת ניקיון בפתח תקווה

אתם בוודאי יודעים שבאזור פתח תקווה פועלות לא מעט חברות המציעות שירותי ניקיון, אבל מה שאתם אולי לא יודעים הוא שקיימים הבדלים משמעותיים בין החברות מבחינת הרמה המקצועית, סוג העבודות שביכולתן לבצע, איכות כוח האדם שלהן, סוג החבילות ועלויות, ועוד. לכן לפני שמזמינים שירותי ניקיון בפתח תקווה יש לבצע סקר שוק ולבדוק כמה דברים מרכזיים.

  • קודם כל בדקו מי עומד מאחורי החברה, כלומר מי הם המנהלים או הבעלים, ומהו הניסיון שלהם בתחום שירותי הניקיון. לא יזיק לכתוב את השמות בגוגל ולראות האם יש פרסומים אודותם.
  • באותו אופן כדאי להקליד את שם החברה באינטרנט. כמובן שתגיעו תחילה אל האתר של החברה ואולי תוכלו לראות שם המלצות של לקוחות שלה, אך מטבע הדברים יהיו אלו המלצות חיוביות שכן אף חברה לא תפרסם חוות דעת שליליות על עצמה. לכן כדאי קצת להמשיך עם התוצאות הבאות ולראות אם עולות בחכה עוד חוות דעת בגוגל או ברשתות החברתיות.
  • הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את שירותי החברה אל הצרכים הספציפיים שלכם. במידה ומדובר בחברה המציעה שירותים גלובאליים ללא התאמה אישית כדאי לדפדף אל החברה הבאה. כדי לבצע התאמה הגדירו את הצרכים שלכם לגבי שירותי ניקיון בפתח תקווה: האם הם שוטפים ובאיזו תדירות? האם מדובר בניקיון חד פעמי? האם מדובר בסוגי לכלוכים קשים במיוחד? אילו פריטים זקוקים לניקוי כגון ספות, ריהוט וחלונות? האם צריך ניקיון בשעות מיוחדות כמו בשעות שמחוץ לפעילות העסק? אחרי שהגדרתם את הפרמטרים הבסיסיים האלה פנו אל החברה ובדקו האם ביכולתה לתת מענה מדויק ובעלויות שמתאימות לתקציב שלכם.
  • כוח האדם הוא מהפרמטרים המרכזיים בכל תחום במשק, ובעיקר כאשר מדובר בשירותי ניקיון מאחר שבסופו של דבר מי שבפועל נמצא בבית במשרד  שלכם הם אנשי האחזקה והניקיון שמעסיקה החברה, גם אם ישנה מנהלים שתפקידם לפקח על העבודות. לכן חשוב לוודא שמדובר בחברה המפעילה תהליך סינון קפדני של כוח אדם שהיא מקבלת לשורותיה וגם משלמת שכר הולם. הדבר יבטיח ככל האפשר סטנדרטים גבוהים של ניקיון ואמינות ברמה האנושית.

 

חברת ניקיון בפתח תקווה

משרד נקי ומטופח

כאשר אתם מזמינים מאיתנו ניקיון משרדים בפתח תקווה תוכלו להיות בטוחים שכאשר תגיעו אל המשרד שלכם בבוקר תקבלו אותו כשהוא נקי, מסודר ומטופח בסטנדרטים גבוהים ביותר. כידוע ישנה חשיבות גבוהה מאוד למשרד שמקנה סביבת עבודה נוחה ונעימה, וכאשר עובדים נמצאים בסביבה כזו הדבר משפיע לחיוב על גישתם כלפי העסק וכלפי הלקוחות. שביעות הרצון ניכרת בתפוקה גבוהה יותר בשעות העבודה ובאווירה נעימה יותר בתוך המשרד ובין העובדים.

בנוסף, ישנה חשיבות גדולה מאוד למראהו של המשרד עבור לקוחות המגיעים אליו על מנת לקבל שירות. לקוח הנתקל במשרד מלוכלך ומבולגן בוודאי ייצור חוות דעת שלילית עליו ויעדיף לקבל את השירות במקום אחר. לעומת זאת לקוח הנכנס למשרד מטופח ומסודר מקבל מייד רושם חיובי, המצטרף לשאר מאמצעי השיווק והפרסום ושמירת קשרי הלקוחות של החברה.

שירותים ייחודיים למשרדים

חשוב להבין שישנו הבדל מהותי בין שירותיה של חברת ניקיון משרדים בפתח תקווה לבין חברה המתמחה בניקיון של בתים פרטיים. איננו מזלזלים כמובן בניקיון של בית פרטי אולם ניקיון משרדים הוא מלאכה הרבה יותר מאתגרת מכמה בחינות. בראש ובראשונה שירותי ניקיון משרדים בפתח תקווה דרושים בתכיפות הרבה יותר גבוהה מאשר ניקיון מקצועי של בית פרטי, שאותו מנקים לרוב פעם אחת או פעמיים בשבוע באופן מקצועי.

לעומת זאת משרד שבו יש עובדים רבים ונכנסים אליו גם לקוחות לצורך קבלת שירות, וישנה חשיבות גדולה לשמירה על רמת ניקיון גבוהה בכל יום, צריך שירותי ניקיון מקצועיים באופן הרבה יותר שוטף ולפעמים גם ברמה היומית.

 זה אומר שחברת הניקיון שעימה בוחרים לעבוד חייבת להיות מסוגלת לתת מענה לצרכים האמיתיים של המשרד, כולל לדרישה של ניקיון ברמה היומית או הדו יומית מבלי להשאיר את בעלי המשרד ללא פתרון הולם או עם דאגות לגבי היכולת לקבל את השירות ביום זה או אחר של השבוע. בנוסף לכך, ניקיון של משרד שונה במהותו מניקיון של בית פרטי.

אומנם גם במשרד יש כורסאות, כיסאות, שולחנות, מדפים, שטיחים וכיוצא בזאת, אך לכך מצטרפים פריטים רגישים שיש לדעת מה לעשות איתם כמו מסמכים, ציוד אלקטרוני, מחשבים, מקלדות, עכברים וכן הלאה, שבהם צריך לדעת לטפל באופן נכון.

מלבד זאת, בעוד שניקיון של בית פרטי יכול להתבצע למעשה בכל שעה ביום, אפילו אם זה אומר שבעלי הבית צריכים לפנות אותו לזמן מה, הרעי שבמשרדים הדבר אינו אפשרי. כל העניין בניקיון משרדים הוא לבצע את המלאכה בצורה שאינה פוגמת בהתנהלות השוטפת של המשרד והדבר מחייב את חברת הניקיון להיערכות מיוחדת.

זאת אומרת שאם העבודה מבוצעת בזמן הפעילות של המשרד על אנשי הניקיון לדעת כיצד להתנהל מבלי להפריע לעובדים וללקוחות. מצד שני, במרבית המקרים הבחירה הטובה ביותר תהיה לבצע את הניקיונות בשעות הערב ואפילו הלילה כאשר המשרד סגור ואינו מספק שירות.

לכן מה שנדרש מחברת הניקיון הוא לא רק גמישות גבוהה מבחינת השעות על כל המשתמע מכך לגבי העסקת העובדים והלוגיסטיקה, אלא גם שהיא חייבת להיות אמינה לחלוטין. כאן לא מדובר בעובדי ניקיון שנמצאים המשרד בזמן שגם הבעלים והעובדים נמצאים בו, אלא באנשים המגיעים אל המשרד עם המפתח בזמן שהוא סגור ומטבע הדברים נחשפים למסמכים ואביזרים שיש להם רגישות ושצריך לשמור עליהם. על כן חברת הניקיון גם חייבת להיות אמינה לחלוטין ולהעסיק עובדים לטווחים כמה שיותר ארוכים לאחר שנבחרו בקפידה, וכמובן גם שמשלמים להם שכר הולם.

השוואה לאפשרויות אחרות של ניקיון משרדים

לעיתים אנו פוגשים בעלי משרדים המתלבטים לגבי אפשרויות אחרות של ניקיון המשרד, למשל להטיל את המלאכה לפחות בחלקה על כתפי העובדים או לפנות למנקה פרטית. יחד עם זאת הניסיון מוכיח שהאפשרויות האלו אינן מביאות לתוצאות המקוות. כך למשל, כאשר מטילים את המלאכה על גבם של עובדי המשרד עצמם הדבר יוצר לא פעם מרמור ותסכול בעוד העובדים נדרשים להתעסק במלאכות שאינן מתחומי מומחיותם ושאינם אוהבים לבצע, והדבר בהחלט משפיע על המורל.

אם לא די בכך, עם כל הכבוד לסטנדרטים ההיגייניים של עובדי המשרד, הם לרוב לא אחידים ומכאן קצרה הדרך לתלונות אחד כלפי השני לגבי רמת הניקיון. מלבד הריבים הדחופים ואי שביעות הרצון, הטלת הניקיון על עובד תמיד מקטינה את הפריון שלו ולו מכיוון שהוא צריך להקדיש דקות ואפילו שעות במצטבר למלאכות שאינן מתחומי עיסוקו המרכזיים. לפיכך, הניסיון לחסוך בשירותי חברת ניקיון או מנקה פרטית מוביל לא פעם נפגע להוצאות גבוהות יותר עקב בזבוז הזמן, פגיעה בפריון ובסביבת העבודה בכללותה.

כאמור, אפשרות נוספת היא לפנות אל מנקה פרטית שעובדת לבד באופן עצמאי. היתרון שבפניה למנקה כזו הוא שמדובר במישהי שמכירים ברמה יותר אישית לעומת מספר עובדי ניקיון של חברה מקצועית שאינכם מכירים אותם. יחד עם זאת, גם בחברה מקצועית כמונו יש גורם שעומד מולכם בקשר ויודע לתת את כל התשובות ואת כל הפתרונות, כך שאתם ממש לא נשארים לבד ותמיד יש אל מי לפנות ברמה האישית. יתרה מכך, ברור שעובדת עצמאית אחת אינה מסוגלת לתת את אותה רמה של שירות כפי שנותנת חברה עם מנהלים ועובדים רבים.

למשל, מנקה עצמאית איננה תמיד זמינה באותה רמה כמו שהיכולה להיות חברה מקצועית, והמשמעות היא שלא פעם תמצאו את עצמכם בלי מענה ביום מסוים בשבוע, ובלי ביטחון שתקבלו משרד נקי.

בנוסף לכך, ניקיון משרדים מצריך מומחיות וניסיון רב ולא כל עובדת עצמאית באמת מסוגלת לתת מענה לכל סוג של ספה, ריפוד, שטיח, ציוד אלקטרוני וכן הלאה. אם תבואו אליה בטענות יתכן שתצליחו ליישר את ההדורים, ויתכן שפשוט תמצאו את עצמכם בלי מנקה וכך תחליפו מדי פעם מנקים ומנקות על כל המשתמע מכך מבחינת כאב הראש והטרחה.

לעומת זאת, עם חברה מקצועית כל הסוגיות והבעיות שמתעוררות על הדרך מטופלות באופן מקצועי ומבלי לשבור את הכלים, תוך התאמה גבוהה וגמישות לצרכים המיוחדים שלכם.

לשירותי ניקיון מקצועיים ולקבלת עוד פרטים ומידע בנושא צרו קשר עם חברת טוטל קלין בטלפון

1-700-70-66-70.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם...