ניקיון לאחר שיפוץ

ניקיון לאחר שיפוץ שעושה את כל ההבדל

בשעה טובה, אתם עומדים בפני שיפוץ של הבית. עבור עבודות אלו ישנה רשימה ארוכה של דברים שעליכם לדאוג להם מראש, ובין היתר חשוב מאוד גם לזכור להזמין שירותי ניקיון אחרי שיפוץ כפי שחברת טוטל קלין מספקת. זהו שירות הדואג לנקות את הדירה המשופצת באופן יסודי ומעניק לכם דירה מחודשת, נקייה ומצוחצחת לחזור אליה.

ניקוי לאחר שיפוץ

הצורך בניקיון הבית אחרי שיפוץ

בתום עבודות שיפוץ הבית שלכם נותר מבולגן, מלא באבק, לכלוך, פסולת, שאריות של צבע וטיח וכדומה. במילים אחרות, הדירה אמנם משופצת אך היא עדיין לא ראויה לחזרה למגורים ויש צורך לנקותה ביסודיות. בנוסף לכך ניקיון מיד לאחר שיפוץ דירה, כשהיא עדיין מפונה וריקה, הופך את פעולות להרבה יותר יעילות וגם חוסך בעבודה של הזזת ריהוט, באופן שיכול גם לחסוך בעלויות שירותי הניקיון.

היתרונות של שירותי ניקיון מקצועיים

על פניו, ניקיון לאחר שיפוץ ניתן גם לבצע לבד. אולם בפועל מדובר בעבודות ניקיון קשות ולעיתים גם מורכבות, הנדרשות בהרבה אנרגיה וזמן וגם בציוד וחומרי ניקוי מתאימים. כפועל יוצא מכך רבים בימינו מעדיפים ובצדק להזמין שירות מקצועי לניקיון הדירה על פני ניסיון לנקות את הדירה בעצמם.

בחירה בשירות מקצועי כזה תחסוך לכם זמן יקר, שהופך לעוד יותר לחוץ בתקופה שלאחר שיפוץ על כל הסידורים שיש לעשות במועד זה, וכך לפחות כל הנטל הקשור לניקיון הדירה יורד מכתפכם.

בנוסף חשוב להבין כי ניקיון דירה אחרי שיפוץ ברמה של ניקיון בית רגיל אינה מספקת ואפילו לעוזרת בית אין את האמצעים הנדרשים לבצע עבודות אלו באופן שיביא את הבית למצב מושלם. האמצעים כוללים למשל מכונת פוליש, חומרים ייעודיים לניקוי ריפודים, שטיחים, חלונות, וריהוט, שאיבת אבק ממוקמות קשים לגישה, ועוד.

עבודות ניקיון מקיפות

עבודות ניקיון דירות לאחר שיפוץ כפי שחברתנו מספקת הינן מקיפות ומוקפדות, הדואגות לנקות את כל הבית על כל פרטיו ואורכות לרוב בין  שמונה לשתיים עשר שעות. בין היתר עבודות אלו כוללות:

  • ניקיון יסודי של כל חדרי הבית לרבות סלון, מדרגות, מטבח, מזווה, מרפסות, חדרי שינה, חדרי ילדים, חדר עבודה, מחסן, חדרי שירותים ואמבטיה ועוד.

 

  • ניקוי הבית מכל שאריות של צבע וטיח ומכל מקום בין אם על גבי חלונות, רצפות, אריחים, ריהוט, מתגים וכדומה.

 

  • ניקוי יסודי של הריצוף עם קרצוף כל שאריות טיח וצבע, קרצוף הרצפות, עבודות פוליש ושטיפה.

 

  • ניקוי יסודי של תריסים, חלונות, דלתות, משקופים, מתגי חשמל, פנלים, ידיות, גופי תאורה, מעקות, ניקוי אריחים, כיורים, אסלות, מקלחות, מראות וכדומה.

 

  • במידת הצורך הניקוי גם יכנס לתוך ארונות בבית, עם ניקוי יסודי של כל ארון לרבות ארונות מטבח, חדרי שינה וחדר אמבטיה.

מאפייני עבודות ניקיון לאחר שיפוץ

 

ביצוע עבודות ניקיון אחרי שיפוץ של בית נדרש בידע מקצועי בנושא, עם עבודה המנוהלת באופן נכון ויעיל. מאפייני עבודות ניקיון לאחר שיפוץ כוללים את ההיבטים הבאים:

  • ניקיון אחרי שיפוץ כולל הסרה של כתמי צבע וטיח ממקומות שונים, כמו חלונות, רצפות, משטחי מטבח, אריחים וכדומה. חשוב לציין כי הסרת כתמי צבע מבוצעת בזהירות ובקפידה, באמצעות ציוד וחומרים מתאימים ובאופן שאינו פוגע במשטח שמתחת לכתם.

 

  • פינוי של כל פסולת גדולה שנותרה בבית כמו ניילונים, קרטונים, שאריות גדולות של לכלוך וכדומה.

 

  • שימוש בסוגים שונים של חומרי ניקיון, תוך שימת דגש לסוג החומר והיותו מותאם למשטח עבורו הוא מיועד, ועם שימת לב על ערבוב סוגי חומרים שונים באופן נכון ובטוח.

 

  • הסרת אבק יסודית יבשה ורטובה מכל משטחי וחללי הדירה, המתחילה באזורים גבוהים וממשיכה כלפי מטה. ההסרה מבוצעת בין היתר במרצפות, קירות, חלונות וחיפויים, ומבוצעת באמצעים שונים הכוללים למשל חומרי ניקוי חזקים ושטיפה עם מים.

 

  • עבודות קרצוף ופוליש מבוצעות לאחר הסרת רתמים מפני השטח בעזרת מכשור וחומרים ייעודיים למטרה זו. פעולות אלו מחזירות לריצוף את חזותו המקורית.

ההבדל בין פוליש ווקס לקריסטל

יש לדעת כי פוליש לרצפה אחרי שיפוץ יכול להיות ווקס או קריסטל. מדובר בשני סוגים של פוליש, כשלכל סוג תוכנות ומאפיינים משלו:

  • פוליש ווקס- סוג של פוליש עם חומר המבוסס על שעווה שאותו מורחים באופן אחיד על גבי הריצוף במטרה להעניק לו חזות נקייה ומבריקה. סוג זה של פוליש אינו מתאים לריצוף קרמיקה.

 

  • פוליש קריסטל- תהליך ייחודי בו מחדירים לתוך המשטח העליון של הריצוף שני סוגי חומרים ומלטשים את הריצוף וכך גורמים לו להבריק. חשוב לציין כי סוג זה של פוליש מתאים רק לריצוף שיש ואבן טבעית והוא פחות מתאים לריצוף של גרניט פורצלן.

חברה מקצועית, אמינה ומומלצת

בימינו יש הרבה חברות המציעות שירותי ניקיון של בתים ודירות אחרי שיפוץ. חשוב להבין כי כמו בתחומים אחרים גם בענף הניקיון החברות השונות בשוק אינן מציגות רמה אחידה של מקצועיות ואמינות. לכן יש חשיבות רבה לבחירת בחברה מקצועית, מנוסה ומומלצת כחברתנו.

ההבדל ניכר בידע וניסיון רב בתחום עם יכולת להתאים ציוד וחומרי ניקוי לכל סוג של עבודת ניקוי עבור כל סוגי החומרים שיש בבית, כמו סוגים שונים של ריצוף או ריפוד.

בנוסף אנו מעסיקים רק אנשי ניקיון מיומנים ואמינים שעברו הכשרות מיוחדות על ידנו, המספקים שירות יעיל, מהיר ואדיב. בנוסף אנו עושים שימוש רק בחומרי ניקיון נושאי תו תקן, בטוחים לשימוש בסביבת בני אדם וחיות מחמד.

כל זאת מסופק עם שירות אישי, התאמה של חבילת הניקיון המבוקשת ומענה לכל צורך עד לקבלת בית נקי ומבריק, לשביעות רצונכם המלאה. ואם לא די בכך שירותנו גם מוצעים עבור מחירים משתלמים והוגנים, עם מגוון חבילות מהן כל אחד יכול לבחור בחבילת הניקיון שמתאימה לצרכיו וכיסו.

עלויות ניקיון דירה לאחר שיפוץ

עלויות ניקיון של דירות אחרי שיפוץ שונות מעלות ניקיון רגילה של דירה בגין הקיף ומורכבות העבודות הנדרשות. התמחור לרוב מבוצע לפי מטר ולכן ככול שמדובר בדירה יותר גדולה כך גם מחיר העבודות יהיה יותר יקר. בנוסף עלות הניקיון משתנה בהתאם למצב הדירה לאחר עבודות השיפוץ וכמות שאריות טיח, צבע ופסולת שנותרו.

מחיר עבודות אלו מוכתב גם מפעולות מבוקשות כמו שימוש במוכנת פוליש, מריחה של שכבת ווקס או קריסטל וכדומה. מעבר לכך יש לדעת כי מחיר ניקיון דירות אינו אחיד בן החברות השונות בשוק. לכן כדאי לעשות השוואת מחירים בין מספר חברות מומלצות בענף ולבחור בגורם המציע את שירותיו עבור המחיר המשתלם ביותר. זאת כמובן בתנאי שמחיר זול לא בא על חשבון איכות השירות והעבודות המבוצעות.

טיפים לחסכון בעלויות הניקיון אחרי שיפוץ

לסיום חשוב לציין כי ניתן בהחלט לחסוך בעלויות עבודות ניקיון אחרי שיפוץ על ידי הקפדה על מספר פעולות פשוטות ששומרות על ניקיון הבית. לשם כך יש לסכם עם הקבלן המשפץ מספר כללים שיכולים לעזור, כמו הדבקת מסקינג טייפ על חלונות ושקעי חשמל המונע את צביעתם, ופיזור של עיתונים או קרטונים על הרצפה.

כמו כן כדאי לדאוג לעטוף ריהוט ושטחי עץ ולסכם עם הקבלן שהוא יפנה את פסולת הבניין ובסיום השיפוץ יבצע עבודות ניקיון בסיסיות. אמצעים אלו ודומים להם לא יפתרו אתכם מניקוי יסודי של הבית, אך הם בהחלט יקלו ויוזילו את עלות עבודות הניקיון.

לשירותי ניקיון אחרי שיפוץ יעיל ומקצועי ולקבלת עוד פרטים ומידע בנושא צרו קשר עם חברת טוטל קלין בטלפון  1-700-70-66-70.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם...