ניקיון דירה חדשה

כל מה שחשוב לדעת על ניקיון דירה חדשה

בשעה טובה אתם עומדים לעבור לדירה חדשה. רגע לפני המעבר אתם מבקשים ובצדק לנקות את הדירה בעצמכם, או לפנות לחברת ניקיון מקצועית ומומלצת כמו טוטל קלין. לשם כך מובאים לפניכם מספר דגשים חשובים בנושא.

ניקיון דירה חדשה

הצורך בניקיון דירה חדשה

במרבית המקרים עולה הצורך לנקות דירה בטרם מעבר אליה. דבר זה נכון לדירות יד שנייה, דירות אחרי שיפוץ וגם לדירות מקבלן, במטרה לקבל בית חדש כמה שיותר נקי, ללא שאריות ואנרגיות של עבודות הבנייה והשיפוץ או של דיירים לשעבר. יתרה מכך, לעיתים קרובות דירות אחרי בניה או שיפוץ נראות כמו אחרי פיגוע, מאובקות, מלוכלכות ומבולגנות, עם שאריות צבע על גבי החלונות, דלתות מטונפות וכדומה.

חשוב לציין כי במקרים רבים גם אם הקבלן הבטיח שתקבלו דירה נקייה, בפועל הדירה החדשה שעבורה קיבלתם מפתח מאוד מלוכלכת מאבק, פסולת בניה, שאריות צבע, חול  וכדומה. לכן ניקיון דירה חדשה הינה פעולה נדרשת שיש לבצע באופן יסודי לבד ועדיף עם גורם מקצועי.

ניקיון דירה לפני אכלוס

בין אם אתם חושבים לנקות את הדירה החדשה לבד או לפנות לגורם מקצועי, מומלץ לבצע את עבודות הניקיון מיד לאחר קבלת המפתח וטרם הכנסת ריהוט לדירה. גישה זו תעניק לכם מרחב ריק שהרבה יותר פשוט, יעיל ומהיר לנקותו.

בנוסף במידה ואתם פונים לחברת ניקיון, עלות הניקיון של דירה חדשה ריקה תהיה יותר נמוכה מדירה חדשה שכבר מרוהטת הנדרשת גם בהזזה של פריטי הריהוט והגנה עליהם. מעבר לכך ההרגשה שאתם מעבירים את חפציכם האישיים לדירה חדשה שהיא כבר נקייה הרבה יותר נעימה מאשר מצב הפוך.

מדוע כדאי לפנות לגורם מקצועי

כפי שהבנתם ניקיון דירה חדשה אינו עניין של מה בכך והוא נדרש בהשקעה של אנרגיה וזמן שלא תמיד עומדים לרשותכם, לצד צורך בציוד וחומרי ניקיון מיוחדים, ושלא לדבר על כמויות רבות של אבק המזיקות לבריאות. לכן עבור רבים הפתרון הנכון ביותר הינו לפנות לקבלת סיוע מחברת ניקיון מקצועית.

חשוב לציין כי הפנייה צריכה להיות לחברת ניקיון מקצועית ולא לעוזרת בית, טובה ככול שתהיה, מכיוון שמדובר בעבודות שונות מניקוי רגיל של בית, הדורשות ציוד וחומרים מיוחדים שאין ברשותה של העוזרת.

מנגד, חברה מקצועית תדאג לנקות את הדירה שלכם מכל חומרי בנייה או שיפוץ בעזרת מכשור מתאים, לרבות מכונת פוליש ושואבים רבי עוצמה. כמו כן החברה תבצע את עבודות הניקיון באופן יסודי, בטוח, יעיל ומהיר, תוריד לחלוטין את הנטל מכם ותעניק לכם דירה נקייה ונוצצת מוכנה למעבר.

עבודה עם חברת ניקיון מומלצת

בכדי שתזכו בעבודות ניקיון באמת יסודיות לשביעות רצונכם המלאה, חשוב לפנות לחברת ניקיון מנוסה ומומלצת. חברה שכזו תספק שלכם שירות שלם עם שמירה מלאה על הדירה, ועם שירות אדיב וקשוב, עבור מחיר הוגן.

את עבודות הניקיון יבצע צוות מיומן ואחראי, שנעזר ציוד מתקדם המורכב מפריטים מתקדמים וחדישים הכוללים למשל מכונות פוליש, ניקוי בקיטור, שואבי אבק תעשייתיים ועוד, לצד שימוש בחומרי ניקוין יעילים נושאי תו תקן.

כמו כן חברה מומלצת היא אחת המחויבת לוחות זמנים, השמה דגש על שמירה על הדירה ומניעת פגיעות מכל סוג שהוא, וכן מבטיחה עבודות ניקיון יסודיות בכל רחבי הבית החדש.

ניקיון יסודי של הבית יכלול ניקוי רצפות, חיפויי קירות, חלונות, מתגים ושקעי חשמל, וכן ניקוי של תריסים, משקופים, חדרי שירותים ורחצה ניקוי מטבח, מדרגות, חדרי שינה, מרפסות, ניקוי ארונות ועוד.

איך מאתרים חברת ניקיון מומלצת

אחרי שהבנתם את חשיבות הפנייה לחברת ניקיון מומלצת עבור ניקיון של דירה חדשה, עולה השאלה איך מאתרים חברה שכזו. בתור התחלה יש לבדוק את המקצועיות של החברה בתחום על ידי תשאול נציגיה ובחינת מידת המקצועיות של תשובתם.

כמו כן חשוב לקבל המלצות של לקוחות לשעבר של החברה ובנוסף ניתן לחפש מידע אודות החברה ברשת האינטרנט, למשל בגוגל ובפייסבוק.

בנוסף יש לבחור בחברה שיש לה את כל הביטוחים הנדרשים לרבות חבות מעסיקים וביטוח צד ג', שיכסו פגיעות של עובדים או מבקרים במהלך עבודות הניקיון ושיוכלו לפצות אתכם במידה ונגרם נזק לרכוש.

בנוסף חשוב לקבל הצעת מחיר מפורטת בכתב מחברת הניקיון, מכיוון שלא אחת התחייבויות בעל פה לא מתממשות באופן מדויק.

מחיר ניקיון דירה חדשה

יש לדעת כי ניקיון דירה חדשה אינו אחיד ולכן חשוב להשוות מחירים בין הגורמים המומלצים. כמו כן עלות עבודות הניקיון מוכתבת ממאפייני הדירה – גודלה, מספר החדרים שלה וכן בהתאם למצבה והיקף ומורכבות עבודות שיש לבצע. בנוסף מחיר עבודות הניקיון יושפע מבקשות מיוחדות שיש לכם.

חשוב לציין כי מחיר נמוך מידי הינו לרוב אינדיקציה לחברת ניקיון לא מקצועית, שמומלץ להתרחק ממנה, מכיוון שסביר להניח שהיא אינה רצינית או שבהמשך יצוצו פתאום עוד חיובים.

דגשים לגבי ניקוי דירה חדשה

אם אתם אמיצים מספיק ובכל זאת מתכננים לנקות את הדירה החדשה לבד לפני אכלוס, לפניכם מספר דגשים בנושא:

  • עבור ניקוי דירה חדשה תצטרכו חומרי ניקוי שונים מאלו שיש לכם בדרך כלל בבית. בבחירת חומרי הניקוי שימו לב שהם מתאימים לסוג המשטח אותו אתם מנקים, מכיוון ששימוש בחומר ניקוי לא מתאים לא רק שלא ינקה כראוי את המשטח, הוא גם עלול לגרום למשטח לנזק שיכול גם להיות בלתי הפיך.

 

  • למרות מה שסבתא אומרת חלונות אין לנקות עם נייר עיתון מכיוון שהוא עלול לשרוט אותם. מה שכן יש לעשות זה לקנות חומרים וציוד ייעודי לניקוי של חלונות ולא לעשות שימוש בסקוטש.

 

  • בבואכם לנקות ארונות מטבח חשוב לדעת שהם לא אוהבים מים, במיוחד לא בחלקיהם הפנימיים. לכן כדאי לנקות ארונות אלו עם שואב ידני, מטלית יבשה ולחה ונייר סופג.

 

  • הסרת רובה הינה משימה בפני עצמה שניתן לבצעה באופן בטוח ויסודי רק באמצעות מכונת פוליש. את המכונה תוכלו לשכור או להיעזר בשירותי חברת ניקיון מומלצת המחזיקה מכונות אלו.

 

  • אם יש לכם ריצוף פרקט טבעי אל תנקו אותו עם מים המזיקים לעץ, מנפחים, מעוותים וסודקים אותו. מה שכן אפשר לעשות זה לנקות את הפרקט עם סמרטוט לח.

 

  • מרצפות מחומרים טבעיים כמו שיש או אבן אין לנקות עם חומרים בעלי ריכוז חומצי גבוה הנספג בריצוף ויכול להזיק להם.

 

  • אם יש לכם ריצוף של גרניט פורצלן הימנעו מחומרי ניקוי המכילים ווקס, הפוגע באיכות של ריצוף מסוג זה.

 

  • אל תשכחו לנקות מסילות ותריסים הנוטים לצבור הרבה לכלוך ואבק, אותם תוכלו לנקות בעזרת בד נקי שליפפתם אותו וטבלתם במעט מים וחומר ניקוי מתאים.

 

  • כמו כן זכרו לנקות גופי תאורה, קרניזים, פנלים, כיורים, מראות, ידיות, מזוזות, ולמעשה לא לפסוח על אף פרט בבית.

 

  • בסיום עבודות הניקוי שטפו היטב את הרצפה לפחות פעמיים.

 

לשירותי ניקיון מקצועי של דירה חדשה טרם מעבר ולקבלת עוד פרטים ומידע בנושא צרו קשר עם חברת טוטל קלין בטלפון  1-700-70-66-70.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם...