חברת ניקיון בצפון

טוטל קלין נמנית על חברות הניקיון המובילות באזור הצפון ומספקת את שירותיה לשורה ארוכה של לקוחות מוסדיים, עסקיים ופרטיים. לאורך השנים צברה החברה מוניטין מצוין בזכות הקפדה בלתי מתפשרת על שירות לשביעות רצונם של לקוחותיה, התאמה מלאה לצרכיהם וסטנדרטים גבוהים מאוד של ביצוע, אמינות ומחויבות ללוחות הזמנים.

חברת ניקיון בצפון

מענה לכל צרכי הניקיון

ברשות חברתנו מצוי ניסיון עשיר, ידע מעמיק, ציוד, חומרים וכוח אדם איכותי, מה שמאפשר לה לספק שירותי ניקיון בצפון עבור קשת רחבה של צרכים בהתאמה אישית לדרישות. כך לדוגמה, לאורך השנים סיפקנו ניקיונות שוטפים ויסודיים למבני מסחר באזוריהם הפנימיים והחיצוניים תוך הקפדה על יצירת סביבת עבודה נקייה ומטופחת, מאורגנת ומסודרת. חברתנו מתמחה גם בכל הקשור לניקיון משרדים, לרבות בשעות הערב כשהמשרד סגור, וכמובן תוך הקפדה על שמירת הציוד ומניעת נזקים למכשירים ולמסמכים.

עבור המגזר הפרטי אנו מספקים שירותי ניקיון קבועים לחדרי מדרגות בבניינים משותפים, לרבות עבודות פוליש וקרצוף במידת הצורך. לקוחותינו הפרטיים גם מקבלים ניקיונות לפני מעבר לדירה חדשה וזאת על מנת להגיע לדירה נקייה לחלוטין מלכלוך שהותירו דיירים קודמים, כולל ניקיון של חדרי רחצה ושירותים, תריסים וחלונות, ניקיון ארונות וכן הלאה. לבעלי דירות אנו גם מספקים ניקיונות אחרי שיפוץ שהינם ניקיונות יסודיים מאוד בהם אנו נעזרים בחומרים וציוד הולמים, לרבות שואבי אבק ומכונות פוליש. הדירה נותרת נקייה לחלוטין מהלכלוך הרב שיצרו עבודות השיפוץ, בין אם מדובר בחלונות ותריסים, אסלות וכיורים, רצפות, פנלים, מסילות וכן הלאה.

מטבע הדברים, כל סוג של שירותי ניקיון בצפון שאנו מספקים מצריך מענה מיוחד והולם לצרכי הלקוח. כך למשל, יש הבדל משמעותי בין שירותי ניקיון לעסקים ולמוסדות ובין ניקיון לאנשים פרטיים. אם ניקח כדוגמא את תחום המשרדים נראה שיש צורך בניקיונות בתכיפות גבוהה יותר עקב כמות האנשים שנמצאת במשרד מידי יום, ועקב הצורך לשמור על רמה גבוהה של ניקיון ואסתטיקה למען יצירת סביבת עבודה נעימה ונוחה. מאידך, עבודות ניקיון אחרי שיפוץ נדרשות  באופן חד פעמי על ידי הלקוח ומצריכות שימוש בחומרים ובכלים יותר חזקים על מנת להתמודד עם לכלוכים משמעותיים.

 כפי שתראו להלן, חברתנו בהחלט יודעת להתמודד ולתת מענה לכל לקוח ולכל צורך תוך תקשורת בגובה העיניים עם הלקוח, גמישות גבוהה ושירות מקצועי ללא דופי.

חברה שחושבת אחרת

בתור חברת ניקיון בצפון הפועלת בתחום מזה שנים רבות כבר יצא לנו לשמוע לקוחות רבים שסיפרו על התנסויות לא טובות עם חברות וספקי שירות שמולם עבדו. אחת הסיבות לכך היא שבתחום הזה ישנה נטייה לחשוב קודם כל על שורת הרווחים ורק לאחר מכן על הצרכים של הלקוח, תוך מציאת איזון באופן יחסי כלפי הרווח. כמובן שלחשיבה הזו יש השפעה ישירה רמת השירות שניתן לתת ללקוחות ברמת כוח האדם, ברמת החומרים והציוד וברמת ההיענות לבקשות מיוחדות.

 אנו סבורים שזוהי גישה שגויה ופוגעת גם בלקוח וגם בחברה. אנו מעוניינים ליצור עם לקוחותינו קשרים לטווח ארוך, דבר שיאפשר גם לנו וגם להם ליהנות משיתוף פעולה פורה. לכן, כאשר תיצרו איתנו קשר הדבר הראשון שנרצה להבין הוא מה הם בדיוק הצרכים והדרישות שלכם, וכן מהי מסגרת התקציב שאתם יכולים להקדיש לנושא. לאחר מכן אנו נבחן את נתוני המבנה בין אם מדובר במשרד, בבניין מגורים, מבנה מסחרי וכן הלאה.

לאור הבדיקה ולאור הבנת הצרכים שלכם נוכל לומר בוודאות האם מסגרת התקציב שלכם מספיקה, מה ניתן לקבל תמורתה והאם לאור ניסיוננו חבילה כזו יכולה למלא את מבוקשכם. גישת השירות הזאת מתבטאת בשטח בלקוחות שבעי רצון אשר הציפיות שלהם מותאמות למה שהם מקבלים, כאשר הם נטלו חלק בבחירת החבילה על כל המשתמע מכך מבחינת חומרי הניקוי, הציוד, התכיפות וכן הלאה. כך מקבל הלקוח שקט נפשי ויודע שישנה תמורה מלאה והוגנת ולתשלום לחברתנו.

 

בתוך כך, טוטל קלין עושה כל מאמץ על מנת לאפשר ללקוחותיה ליהנות מעלויות נוחות והגיוניות עבור שירותי ניקיון בצפון, בין אם מדובר בלקוח פרטי, עסקי או מוסדי. אנו יודעים כי שירותי הניקיון מהווים חלק אינטגרלי מהוצאות שיפוץ דירה וכמובן מאחזקת חדרי מדרגות של בניינים משותפים וניקיון משרדים ומבנים מסחריים. על כן, עימנו תוכלו ליהנות ממחירים משתלמים במיוחד ומחבילות שירות בעלויות שונות המאפשרות לכם בחירה הולמת. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם נציגי השירות שלנו אשר יסבירו לכם לגבי מהות החבילות ויסייעו לכם לבחור בצורה נבונה וחכמה, כולל בכל הקשור לעלויות.

בהקשר זה חשוב לנו לציין כי בתור חברת ניקיון בצפון אנו עושים הרבה יותר מאשר עבודות ניקיון. במידה ותרצו בכך תוכלו גם להזמין מאיתנו שירותי ניהול ואחזקת מבנים, החוסכים לכם זמן וכסף וכוללים בין היתר תקשורת ותשלום לספקים, גביית תשלומים במועדים המבוקשים, שיפוץ מבנים התנהלות מול הרשות המקומית וכיוצא בזאת. לפרטים נוספים בנושא אנא פנו אל נציגי השירות שלנו שישמחו לעזור.

למה דווקא איתנו?

אנו גם מזמינים אתכם לפנות אל לקוחותינו ולשאול אותם לשביעות רצונם מהשירות שהם מקבלים מאיתנו. אנו בטוחים שהתשובות שתקבלו יהיו מספקות ויובילו אתכם לבחור בנו. אין ספק כי חברה מנוסה המחזיקה בגישות עבודה מקצועיות בסטנדרטים גבוהים, ורואה קודם כל את טובת הלקוח לנגד עיניה, היא כזו הראויה לשבחים. חברתנו יכולה לספק פתרונות אמינים ויעילים לכל סוגי הפרויקטים בעבודות הניקיון ובכל היקף וסוג, בין אם מדובר בחנות, מבנה מסחרי, מפעל, משרד, בית מלאכה, מוסד ציבורי, מרפאה, בית עסק, משרד עורכי דין או הייטק, מוסד חינוכי ועד לבנייני מגורים ובנייני משרדים שלמים.

לדוגמא, לקוחותינו המזמינים שירותי ניקיון משרדים נהנים מחברה המציגה אמינות גבוהה, אשר ניתן להפקיד בידיה את המפתח למשרד ולאפשר לעובדיה להיכנס ולעשות את עבודתם. כפי שנסביר מיד אנו מעסיקים עובדים איכותיים המקבלים משכורת הולמת, הנבחרים בקפידה מתוך ההבנה שעובד מרוצה ואיכותי תורם לשמה הטוב של חברתנו. כמו כן, אנו מפגינים גמישות גבוהה בשעות הניקיון של משרדים בהתאם לצרכי הלקוח ויכולים להתאים את עצמנו לדרישות המשתנות. אנו גם יודעים לטפל בסוגי משרדים שונים על החפצים, האביזרים והמכשירים השונים שנמצאים בהם עם החומרים המתאימים ובלי לגרום נזק.

בתוך כך, ביכולתנו לתת מענה לקשת רחבה של עבודות ניקיון בצפון, לרבות ניקוי של ריצוף חיצוני, ניקיון חלונות, פוליש, חיפוי גרנוליט וחיפויים נוספים. לקוחותינו המעוניינים בכך גם נהנים משירותי ניהול ופיקוח אחר עבודות הניקיון המתבצעות ומאספקה של חומרי ניקיון יעילים ומתאימים לבית או לעסק הספציפי. לא צריך להיות מומחה גדול בתחום הניקיון על מנת להבין שלחומרי הניקוי בהם עושים שימוש יש השפעה ישירה ומכריעה על התוצאות המתקבלות. לכן חברתנו עובדת עם חומרי ניקיון תקניים, יעילים ואיכותיים בהתאמה לכל סוגי העבודות ולכל סוגי הלכלוכים, בין אם מדובר בחומרים מיוחדים עבור ריפודים ושטיחים, חדרי אמבטיה ושירותים, חומרי ניקוי למשטחי ריצוף וחיפויים מסוגים שונים, חלונות ומשטחי זכוכית וכיוצא בזאת.

כל זאת על ידי צוות עובדים מיומן ומנוסה שבחרנו בקפידה, בעל מוסר עבודה גבוה, שהעברנו הכשרות מקצועיות. הדבר מבטיח שעבודות הניקיון יבוצעו על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונכם המלאה.

לשירותי ניקיון מקצועיים ולקבלת עוד פרטים ומידע בנושא צרו קשר עם חברת טוטל קלין בטלפון 1-700-70-66-70

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם...