חברת ניקיון במרכז

חברת ניקיון במרכז בסטנדרטים גבוהים במיוחד

אם אתם מחפשים חברת ניקיון במרכז מוכרת ומומלצת כדאי לכם להכיר את טוטל קלין. החברה מספקת שירותי ניקיון בכל אזור המרכז לשורה ארוכה של לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. הסטנדרטים הגבוהים שלנו באים לכדי ביטוי בהתאמה מלאה של שירותי הניקיון לצרכי הלקוח וביתו, במחויבות ללוחות זמנים ובעבודות ניקיון יסודיות ושלמות.

חברה מקצועית ומנוסה בתחומה

הניסיון הרב של חברתנו בתחום לצד גישות עבודה מקצועיות הרואות את טובות הלקוח, מעניק לנו יכולת לספק מענה יעיל ואמין לכל פרויקט ועבודת ניקיון נדרשות, מכל סוג ובכל קנה מידה, לרבות ניקיון של דירות ובתים פרטיים, ניקיון בנייני מגורים, בנייני משרדים, חנויות, מבני מסחר, מפעלים, בתי מלאכה, מוסדות ציבור, בתי עסק, מרפאות, מוסדות חינוך, משרדי עורכי דין ועוד.

אנו מספקים סוגים שונים של עבודות ניקיון הכוללות גם ניקוי חלונות, פוליש, ניקוי ריצוף חיצוני ושירות ייעודי לסוגים מיוחדים של חיפויים כמו גרנוליט. כמו כן, כל לקוח מקבל מאתנו חבילת ניקיון מותאמת היכולה לכלול גם ניהול ופיקוח אחר פרויקט ניקיון, לצד אספקת חומרי ניקיון איכותיים במיוחד.

כל זאת בדגש מיוחד על שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, המבוצע על ידי צוות מנוסה ומיומן של עובדים, הפועל עם שיטות עבודה יעילות ונעזר בציוד ובחומרי ניקיון מעולים.

מענה לכל עבודת ניקיון נדרשת

יש לנו את הידע, הניסיון והאמצעים לספק ללקוחותינו במרכז עבודות ניקיון מכל סוג עם התאמה אישית מלאה. לדוגמא אנו מספקים את שירותי הניקיון הבאים:

  • מבני מסחר- ניקיון שוטף ויסודי של מבני מסחר עם יצירה של סביבת עבודה מטופחת ונקייה.
  • משרדים- ניקיון של משרדים בכל שעה מבוקשת בדגש על שעות הערב בזמן שהמשרד כבר סגור, ועם הקפדה על שמירת הציוד שבמשרד ומניעת כל סוג של נזק.
  • ניקיון לפני מעבר- מי שעובר לדירה מושכרת חדשה יוכל לקבל מאתנו שירותי ניקיון שישאירו את כל הלכלוך של הדייר הקודם מאחורהויספקו דירה נקייה ומבריקה לדייר החדש. השירות כולל בין היתר ניקיון של חדרי שירותים ורחצה, ניקיון ארונות, תריסים וחלונות, ועוד.
  • חדרי מדרגות- ניקיון קבוע של חדרי מדרגות הכולל במידת הצורך גם עבודות קרצוף ופוליש.

התאמה לצרכי הלקוח

שלא כמו חברות אחרות בתחום החושבות קודם על רווח, אנו חושבים בראש ובראשונה על יחסי לקוחות עם רצון לבסס קשרי עבודה ארוכי טווח. גישה זו הובילה להבנה שלכל לקוח שלנו במרכז יש צרכים מיוחדים משלו, ותקרת מחיר שהוא מוכן לשם עבור שירות זה.

אז בכדי לספק ללקוחותינו במרכז שירות מקצועי המותאם במדויק לצרכים שלהם, כל עבודה שאנו מקבלים מתחילה בשיחה עם הלקוח, על מנת להבין את צרכיו והגדרות תקציב לנושא. מכאן נמשיך לבחינה מקדימה של נתוני הבית או המשרד. גישה מוקפדת זו מובילה ליכולת לכוון את הלקוח לחבילת שירות שמתאימה לו, עם בחירה נכונה של כלים וחומרי ניקיון.

חברת ניקיון במרכז

צוות עובדים מנוסה ומיומן

כל מי שעבד אם חברות ניקיון באזור המרכז יודע שבסיכומו של דבר איכות הניקיון מוכרעת על ידי עבודת איש הניקיון בשטח. בכדי לספק ללקוחותינו במרכז את המענה הכי טוב שרק אפשר אנו שמים דגש מיוחד על צוות עובדים מנוסה ומיומן שנבחר בקפידה, עם מוסר עבודה גבוה, שעבר הכשרות מקצועיות על ידנו. צוות כזה מבטיח שכל עבודת ניקיון ייעשו על הצד הנקי והמבריק ביותר.

מגיעים עם חומרי ניקיון איכותיים ומתאימים

חבילות שירותי ניקיון במרכז שאנו מספקים כוללות גם אספקה של חומרי ניקוי איכותיים עבור עבודות הניקיון עצמן. מדובר בחומרי ניקיון איכותיים, תקניים ואפקטיביים, המסופקים בהתאמה לכל סוג של עבודה ולכל סוג של לכלוך.

למשל נדאג לספק חומרים יעילים לניקוי של משטחי זכוכית וחלונות, חומרים לניקוי כל משטח ריצוף או חיפוי, וכן חומרי ניקוי ייעודיים עבור סוגים שונים של ריפודים ושל שטיחים, וחומרי ניקיון וחיטוי עבור חדרי שירותים וחדרי אמבטיה וכדומה.

מגוון חבילות שירות במחירים אטרקטיביים

ברור לנו שהוצאה שוטפת על עבודות ניקיון, בין אם בבית או בעסק, בהחלט יש לקחת בחשבון. מתוך הבנה זו שירותי הניקיון האיכותיים שלנו במרכז מוצעים עבור מחירים משתלמים במיוחד, עם חבילות שירות בעלויות שונות, מהן כל אחד יכול לבחור את החבילה המתאימה לו.

לבחירת חבילה מתאימה נציג של החברה ישמח לסייע לכם, להסביר אודות חבילות השירות השונות ועל ההבדלים בין כל חבילה לחבילה, ומהן לעזור לכם לבחור באחת שמתאימה לכם, הן מבחינת מאפייניה והן מבחינת מחירה.

שירות ניקיון, ניהול ואחזקה

חשוב לציין שהשירותים שאנו מספקים רק מתחילים בעבודות ניקיון ולמעשה הם יכולים להמשיך גם לשירותי ניהול ואחזקה של מבנים.

מדובר בשירות מקצועי החוסך ללקוחות שלנו הרבה זמן וכסף, הכולל בין היתר גביית שלומים מרוכזת במועד מבוקש, תקשורת ותשלום לספקים, התנהלות מול רשויות מקומיות, שיפוץ מבנים, ועוד.

לשירותי ניקיון מקצועיים במרכז ולקבלת עוד פרטים ומידע בנושא צרו קשר עם חברת טוטל קלין בטלפון  1-700-70-66-70.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם...