חברת ניקיון בקריות

חברת ניקיון בקריות שזוכה לשבחים

חברתנו פועלת מזה שנים באזור הצפון, חיפה והקריות. לאורך השנים צברנו מוניטין מצוין בזכות שירות ללא דופי הניתן ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים בין אם מדובר בבנייני משרדים, מגורים ומבנים מסחריים, במוסדות חינוך, מתנסים, דירות פרטיות וכן הלאה.

אחד המאפיינים הבולטים של חברתנו היא היכולת להתאים לכל לקוח את חבילת השירות המתאימה לו ביותר, תוך התחשבות בדרישות הניקיון, הצרכים השוטפים ומסגרת התקציב כך למשל, ישנו הבדל משמעותי בין ניקיונות של משרד חברת הייטק ובין ניקיון של דירה לאחר שיפוץ, לכן נציגינו עומדים לרשותכם וישמחו לבחון עמכם את הצרכים הנקודתיים והשוטפים ולהציע חבילת שירות המתאימה במדויק לדרישות.

עוד מאפיין חשוב ובולט של חברתנו הוא גיוס כוח אדם איכותי ביותר. אנו משקיעים משאבים רבים בגיוס עובדים איכותיים עם תהליכי סינון קפדניים על מנת להשיג את כוח האדם האמין והטוב ביותר, בעל מוסר עבודה גבוה. הדבר מתבטא בשטח באנשים העושים את מלאכתם נאמנה עם תוצאות ניקיון בסטנדרטים גבוהים מאוד, מה שמקנה שקט נפשי ללקוח וביטחון מלא בכך שהוא מפקיד את ביתו או משרדו בידיים אמונות.

העובדים שלנו גם עוברים הכשרות רלוונטיות ונעזרים בחומרי ניקוי אפקטיביים, תקניים ומתאימים לסוג הפריטים המנוקים, בין אם מדובר בחיפויים, ריצוף, זכוכית, ספות וריפודים, כיסאות ושולחנות וכיוצא בזאת.

חברת ניקיון בקריות

מכירים היטב את אזור הקריות

כאמור, חברתנו פועלת כבר שנים באזור הקריות ומכירה היטב את העסקים, המוסדות והאוכלוסייה המתגוררת באזור. במשך תקופת הפעילות יצא לנו לעבוד עם שורה ארוכה של לקוחות, ביניהם בעלי מבנים מסחריים הנדרשים לניקיונות שוטפים באזורים חיצוניים ופנימיים וליצירת סביבת עבודה מטופחת ונקייה.

אנו גם משרתים חברות ובעלי משרדים הזקוקים לניקיונות נקודתיים ושוטפים עבור משרדיהם, כאשר השירות ניתן בשעות הנוחות ללקוח, למשל בשעות הערב אחרי פעילות המשרד על מנת שלא להפריע להתנהלותו. בתוך כך אנו מקפידים הקפדה יתרה על ניקיון זהיר של מכשור אלקטרוני או מסמכים הנמצאים במשרד.

לאורך השנים גם סיפקנו שירות ללקוחות פרטיים רבים שהם תושבי הקריות. כך למשל בעלי דירות פונים אלינו כדי להתייעץ לגבי שירותי ניקיון דירה אחרי שיפוצים המותירים לכלוך רב ועקשני, אשר בדרך כלל קשה מאוד להסירו באמצעים ביתיים ולהביא את הדירה לרמה מבריקה. עבורם אנו מספקים ניקיונות יסודיים מאוד תוך שימוש בציוד ובחומרים מיוחדים כגון מכונות פוליש או שואבי אבק חזקים.

בנוסף, ועדי בתים רבים באזור הקריות פונים אלינו באופן קבוע על מנת לקבל שירותי ניקיון לחדרי מדרגות בבניינים משותפים, כולל עבודות קרצוף ופוליש בעת הצורך. גם כאן השירותים מותאמים במדויק לצרכי הלקוח עם חבילה הנתפרת לפי צרכיו – לרבות שירותי ניהול ואחזקת המבנה למעוניינים.

שירות ברמה מעולה

אם אתם מחפשים חברת ניקיון בקריות אנו מזמינים אתכם לפנות ללקוחותינו בחיפה והצפון ולקבל מהם המלצות. בוודאי תשמעו מהם על חברה שעומדת מאחורי ההבטחה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים ביותר ועל כך שאנו רואים את טובתו של הלקוח לנגד עינינו בכל עת. זאת בניגוד להתנהלות המקובלת בתחום שבה מנסות חברות ניקיון לחסוך בהוצאות על כוח אדם ועל חומרים, מה שבא על חשבון טיב השירות.

 בנוסף, ביכולתנו לספק מענה יעיל ואמין לכל סוג של פרויקט בכל היקף, לרבות לחנויות, מפעלים, משרדים, בתי מלאכה, מרפאות, מוסדות חינוך וכן הלאה.

שירותי ניקיון בצפון שאנו מספקים יכולים להקיף בין היתר ניקוי של ריצוף חיצוני, חיפוי גרנוליט וחיפויים אחרים, פוליש חלונות ועוד, כאשר לקוחות של חברתנו המעוניינים בכך גם יכולים לקבל שירותי ניהול ופיקוח על עבודות הניקיון.

יתר על כן ניתן להזמין מאיתנו האספקה של חומרי ניקיון יעילים ומתאימים לעסק ולבית בהתאם לסוגי הלכלוכים והעבודות, כגון לשטיחים וריפודים, משטחי ריצוף וחיפויים, חדרי שירותים ואמבטיה, משטחי זכוכית, חלונות וכדומה.

וזה עוד לא הכל...

יתרה מכך, אם אתם מחפשים חברת ניקיון בקריות שעושה יותר מאשר לנקות ודאי תשמחו לשמוע שאנו מספקים גם שירותי ניהול ואחזקת מבנים. מדובר בשירותים נחוצים לוועדי בתים משותפים ולבנייני משרדים, החוסכים הרבה מאוד זמן, כסף, טרדות וכאבי ראש.

בין היתר חברתנו אמונה על טיפול בגבייה בתשלומים במועדים הנחוצים, תקשורת מול ספקים והעברת תשלומים אליהם, התנהלות מול הרשות המקומית, טיפוח סביבת המבנה, שיפוץ של מבנים וכיוצא בזאת.

ולבסוף, אנו שמחים לבשר לכם שתושבי הקריות והצפון נהנים משורה ארוכה של מבצעים והטבות אצל חברתנו. בתור תפיסה בסיסית אנו דוגלים במחירים הוגנים ואף אטרקטיביים ללקוחותינו ולכך מצטרפים עוד מבצעים והטבות המשתנים מעת לעת, ואנו מזמינים אתכם לפנות אלינו על מנת לשמוע עליהם.

לשירותי ניקיון מקצועיים ולקבלת עוד פרטים ומידע בנושא צרו קשר עם חברת טוטל קלין בטלפון 1-700-70-66-70.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם...