חללי עבודה משותפים (Coworking Spaces) הפכו בשנים האחרונות ללב הפועם של יזמות, פרילנסרים, סטארט-אפים וחברות צעירות. מדובר במרחבים דינמיים, משתנים, עם תחלופה גבוהה של אנשים ומגוון שימושים דינמי ולכן גם אתגר ניקיון מורכב.
בחלל שבו כל אחד יכול להיכנס, לשהות, לעבוד, לפגוש לקוחות או לקיים פגישות, סביבת העבודה חייבת להישאר נקייה, ריחנית ומסודרת לאורך כל שעות הפעילות. התחזוקה חייבת להיות שקטה, יעילה, ובלתי נראית כמעט אך מורגשת, במקומות הנכונים.
אחת הבעיות הנפוצות בחללים משותפים היא שאחריות הניקיון אינה על המשתמשים עצמם ולכן הלכלוך המצטבר גדול יותר. כלים בכיור, פחי אשפה מלאים, לכלוך על שולחנות, טביעות אצבעות על זכוכיות, ריחות לא נעימים בחדרי ישיבות ועוד, כל אלה עלולים להעיב על החוויה ולהרחיק לקוחות.
שירותי ניקיון לחללי עבודה משותפים חייבים לכלול בין היתר:
- ניקיון יומיומי (ולעיתים כמה פעמים ביום) של מטבחונים, כיורים, מיקרוגלים ומכונות קפה
- ניקיון לשירותים ולמקלחות, חיטוי יסודי והשלמת חומרי ניקיון וטואלטיקה מתאימים
- ניקיון עמדות עבודה, שולחנות, כיסאות, מחשבים משותפים
- ניקיון חדרי ישיבות לפני ואחרי שימוש
- ניקוי שטחים ציבוריים, חלונות פנימיים, דלתות זכוכית, אזורי קבלה ומנוחה
- פינוי אשפה, טיפול בריחות, תחזוקה מונעת
בטוטל קלין אנו מבינים את האופי הייחודי של שטחים אלו: גמישים, יצירתיים, אך גם תובעניים מבחינת התחזוקה. אנו בונים לכל חלל עבודה תכנית מותאמת אישית לפי שעות השיא, מספר המשתמשים, המבקרים, אזורים רגישים וצרכים משתנים.
הצוותים שלנו פועלים ביעילות ובזמינות מלאה תפורה למידותיכם, בבוקר, בצהריים, בערב ואפילו בלילה במידת הצורך. כל פעולה מתבצעת תוך הקפדה על ריח נעים, מראה מזמין, ואווירה שמשקפת יוקרה וחדשנות גם כשהמקום רוחש חיים.
רוצים שהמשתמשים שלכם ירגישו כמו במשרד מזמין ואישי, למרות שהם שוכרים בחלל משותף,
אנחנו בטוטל קלין ניהול ואחזקות יודעים איך לגרום לזה לקרות כל יום מחדש.
Leave a Comment