ניקיון משרדים קטנים ובינוניים

ניהול עסק קטן או בינוני הוא אתגר יומיומי. בין טיפול בלקוחות, ניהול עובדים והתמודדות עם משימות שוטפות, אחד התחומים שלעיתים נדחק הצידה ובוער הוא ניקיון המשרד. דווקא בעסקים קטנים ובינוניים, הנראות, הסדר והאווירה הם קריטיים להצלחה. סביבת עבודה נקייה משפיעה על רבדים רבים ומגוונים, מתפוקה, דרך בריאות, ועד לתחושת הגאווה של העובדים במקום בו הם שוהים כל יום.

רבים מבעלי העסקים הקטנים נוטים להעסיק עובדי ניקיון באופן עצמאי או לבצע ניקיונות בעצמם. אך לעיתים קרובות מטבע הדברים, הניקיון אינו מקצועי, לא עקבי ולעיתים גם לא מספק את התוצאה הרצויה. כתוצאה מכך, המשרד מאבד מהברק שלו, נוצרים ריחות לא נעימים, הצטברות אבק ותחושת הזנחה.

שירות ניקיון מקצועי, גם אם מדובר במשרד קטן בן שני חדרים בלבד, מעניק שקט נפשי. תכנית הניקיון מותאמת אישית, לפי תדירות נדרשת, שעות עבודה מועדפות, ואופי הפעילות במקום. היא כוללת ניקיון רצפות, עמדות עבודה, שולחנות, שטיחים, מטבחונים, שירותים, פחי אשפה וכל המתועדף על ידי הלקוח תוך שימוש בחומרי ניקיון איכותיים שמתאימים למשרד פעיל.

יתרון משמעותי נוסף הוא הקפדה על חיטוי וניקיון יסודי של אזורים רגישים כגון, ידיות, מפסקים, ציוד משרדי משותף, מסכי מחשב ועוד. החשיבות אף גוברת בייחוד בתקופות של עונות מעבר או מגפות חורף.

בטוטל קלין ניהול ואחזקות, אנו מציעים פתרונות מותאמים בדיוק לעסקים מסוג זה. אנו יודעים שכל משרד שונה במהותו, במרכולתו, בהרכב האנושי, במבנה הפיסי ולכן השירות שלנו גמיש ומותאם לכל סוגי המשרדים וכולל ניקיון יומי, שבועי או בתדירות המבוקשת לחבילות מותאמות אישית בתקציב ידוע מראש.

צוות הניקיון שלנו עובר הכשרות ומתחייב לתוצאה מבריקה ככל הניתן. אנחנו לא רק מנקים, אנחנו שומרים על הסביבה בה אתם מבלים את רוב שעות היממה.

בין אם אתם בעלי משרד קטן או עסק בינוני , אין צורך להתפשר. גם המשרד שלכם יכול להרגיש נקי, נעים, מזמין ומעורר השראה.

דברו אתנו עוד היום ונתאים לכם פתרון ניקיון מותאם אישית לצרכיכם, כי גם משרדים קטנים  ראויים ליחס גדול.

דילוג לתוכן