חברת ניקיון לעסקים

בחירת חברת ניקיון לעסקים

מבקשים לשמור על העסק שלכם מטופח ונקי? מחפשים אחר חברת ניקיון לעסקים מומלצת? כדאי לכם ליצור קשר עם חברת טוטל קלין הוותיקה והמוערכת, המתמחה בניקיון בתי עסק ומספקת שירותי ניקיון עם מעטפת שלמה בהתאמה אישית מלאה. זאת לצד שירות מקצועי המבוסס על צוותי ניקיון מיומנים, חומרי ניקיון איכותיים, נושאי תו תקן וציוד ומכשור מתקדמים.

חברת ניקיון לעסקים

איך לבחור חברת ניקיון לעסק?

אם אתם מחפשים שירותי ניקיון לעסקים תמצאו בשוק מגוון חברות המציעות את שירותיהן. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי חברות אלו אינן זהות ברמתן וטיבן, ולכן בכדי לזכות בשירות מקצועי ושלם לשביעות רצונכם המלאה, בעת בחירת חברת ניקיון לעסקים יש מספר פרמטרים שצריך לתת עליהם את הדעת: סוג והיקף שירותי ניקיון שוטפים ומיוחדים, עלויות שירותי הניקיון, מחויבות ללוחות זמנים, ועוד.

מענה שלם לכל צרכי הניקיון של העסק

יש לדעת כי חברות ניקיון מקצועיות מספקות מענה מקיף לצרכי עסקים הכולל מגוון עבודות, ובעת בחירת חברת ניקיון יש לוודא כי שירותיה עונים באופן שלם לצרכי העסק. בין היתר חברות ניקיון מספקות את השירותים הבאים לעסקים:

  • רצפות- ניקיון מלא של רצפות הכולל טאטוא, שטיפה, שאיבת אבק, ובמידת הצורך ניקוי פוליש של הרצפה. כל זאת מוצע עם חומרי ניקוי המתאימים לסוג הריצוף, בין אם מדובר בשיש, גרניט פורצלן, פרקט, שטיחים מקיר לקיר וכדומה.

 

  • שירותים- ניקוי וחיטוי של חדרי שירותים לרבות אסלות, כיורים, משטחים ומראות, וכן החלפה של נייר טואלט ומילוי סבון ידיים.

 

  • אשפה- ריקון כל פחי האשפה בעסק לרבות פחי אשפה בשירותים, מטבח, משרדים, חדרי קבלה. חדרי ישיבות, לובי ועוד.

 

  • חלונות ודלתות- ניקוי כל דלות וחלונות העסק, לרבות ניקוי של תריסים, מסילות, משקופים וידיות.

 

  • ריהוט- ניקוי ריהוט משרדי בכל העסק, לרבות שולחנות, דלפקים, כיסאות, מדפים וארונות.

 

  • מחשוב- ניקוי וחיטוי עמדות מחשב בעזרת ציוד וחומרים מתאימים, עם שימת דגש על ניקוי מסכים, מקלדת ועכברים.

 

  • חדרי שירות- ניקוי כל חדרי שירות של העסק, הכולל ניקוי יסודי של מטבחון ופינת אוכל ובמידת הצורך שטיפת כלים.

שירותי ניקיון מיוחדים

לצד שירותי ניקיון רגילים, עסקים רבים נדרשים גם לשירותי ניקיון מיוחדים באופן תקופתי או שוטף. לכן חשוב לוודא כי חברת הניקיון שאתם בוחרים מספקת שירות זה. כך למשל עסקים שעוברים בהם כמויות גדולות של אנשים נדרשים בניקוי רצפות יותר מעמיק, הכולל עבודות קרצוף ופוליש מותאמות לסוג הריצוף. פעולות אלו שומרות על הריצוף נקי מלכלוך וכתמים, עם חזות נקייה ומבריקה. כמו כן ישנם עסקים הנדרשים בניקיון של חלונות בגובה, יש כאלו הנדרשים בניקוי יסודי של ריצוף ומשטחים חיצוניים, ועוד.

השוואת מחירים בתחום הניקיון

שירותי ניקיון הינם שירות הנדרש לעסקים באופן שוטף, הנכלל בהוצאותיהם השוטפות, ולכן יש חשיבות רבה לעלות שלהם. מחירי שירותי ניקיון לעסקים אינם אחידים ומשתנים בין החברות בתחום. לכן חשוב לבצע השוואת מחירים בין חברות ניקיון שקיבלתם עבורן המלצות ולבחור בהצעת מחיר המשתלמת ביותר עבורכם.

כמו כן עדיף שלא לבחור בחברה המציעה שירותיה במחיר זול נמוך באופן משמעותי ממתחרים, מפני שסביר להניח שמדובר בחברה לא רצינית. בנוסף חברות רצינות מציעות ללקוחות העסקיים מגוון חבילות שירות, מהן כל עסק יכול לבחור בחבילה שמתאימה לתקציבו ולצרכיו

מעבר לכך חשוב להבין כי מחיר עבודות ניקיון אינו אחיד בין עסק אחד למשנהו והוא משתנה בהתאם למאפייני העסק, גודל השטח שיש לנקות, רמת ניקיון כללית של המקום, תדירות העסקה, גודל צוות ניקיון מבוקש, סוג של עבודות ניקיון נדרשות, וכן מידת מורכבות עבודות הניקיון, שעות עבודת ניקיון בין אם בערב, בבוקר או בצהרים, חומרי ניקיון נדרשים, דרישות מיוחדות של הלקוח וכדומה.

טיב השירות המסופק

מלבד סוגי עבודות ניקיון, בבחירת חברות ניקיון יש גם לתת את הדעת לטיב השירות שהן מספקות, הנמדד בין היתר בפרמטרים הבאים:

  • ניסיון והמלצות- חשוב לבחור בחברה מנוסה בתחום שירותי ניקיון לעסקים. מכיוון שלכל עסק יש צרכים מיוחדים משלו עדיף לבחור בחברת ניקיון שיש לה ניסיון בתחום פעולתו של העסק. בנוסף חפשו אחר חברה מומלצת שיש מאחוריה שורה של לקוחות עסקיים מרוצים. המלצות אלו ניתן לקבל באופן אישי מבתי עסק שונים או לחפש חוות דעת אודות החברה ברשת האינטרנט.

 

  • צוות ניקיון- יש לבחור בחברה המעסיקה צוות ניקיון מיומן ואחראי, שעבר הכשרות מתאימות ואשר מגיע לבית העסק עם מדים ועם חזות אסטטית ונעימה.

 

  • חומרי ניקיון- חשוב לשים לב שהחברה עובדת רק עם חומרי ניקיון איכותיים מתאימים, נושאי תו תקן, שאינם מזיקים לבני אדם ולרכוש. כמו כן עדיף לבחור בחברה שהחבילות שלה מאפשרות גם לבחור את סוג חומרי הניקיון שהיא תספק.

 

  • ציוד- כדאי לבחור בחברה שיש ברשותה ציוד ומכשור ניקוי מתקדמים, כמו שואבי אבק רבי עוצמה או מכונות פוליש, המספקים מענה שלם לכל צרכי הניקיון של העסק.

 

  • לוחות זמנים- חשוב לבחור בחברת ניקיון המציגה רמה גבוהה של גמישות בשעות עבודה של צוותיה, עם אפשרות להגיע לנקות בכל יום ושעה נוחים, לצד היצמדות מלאה ללוחות זמנים. בנוסף עדיף לבחור בחברה המגלה גם רמה גבוהה של גמישות אשר במידת הצורך יכולה לספק צוות ניקוי באופן מידיי עבור צרכים שונים, למשל עבור ניקיון אחרי אירוע שהתקיים בעסק.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם...