ניקיון חנויות

ניקיון חנויות, משרדים ובתי עסק

המרחב הפיזי של העסק הוא הפנים שלו, וכניסה למשרד או חנות נקיים, מוארים, בעלי ניחוח נעים, משדרים תחושה טובה ומזמינה למבקרים.

 צרכי הניקיון במשרדים, מבנים ארגוניים וחנויות אינם דומים לצרכי הניקיון הביתי, שכן מחד גיסא מדובר בצרכי ניקיון מקלים יותר, ומאידך גיסא בצורך בתדירות גבוהה יותר של שירותי ניקיון.

במשרדים אשר אינם מספקים קבלת קהל, ניתן להסתפק בניקיון יסודי שבועי לצד מתן מענה לצרכים היום יומיים דוגמת ריקון הפחים ותחזוקת פינת הקפה.

 לעומת זאת למבנים ארגוניים הכוללים תנועה רבה של מבקרים ו/או כמות גדולה של עובדים, חשוב להקפיד על תחזוקה וניקיון ברמה הגבוהה ביותר, באמצעות העסקת שירותי ניקיון אשר מספקים מעטפת הכוללת שירותי תחזוקה וניקיון ברמה היומית, לצד פתרונות לצרכי ניקיון מורכבים יותר על פי צורך.

בבחירה של חברת ניקיון למשרד ולארגון חשוב לתת את הדעת לא רק על היקף הפעילות ויצירת קונספט מתאים לדרישות ולצרכים, אלא על פרמטרים חשובים נוספים, בניהם:

גמישות- לא רק תדירות הניקיון אלא גם שעות הפעילות חשובות לתכנון תחזוקת הארגון והעסק. בארגונים רבים מעדיפים כי עבודות הניקיון יבוצעו לאחר שעות הפעילות, על מנת לאפשר ניקיון יסודי, וללא הפרעה של פעילות העובדים ותנועת הלקוחות והמבקרים במקום.

 אחרים דווקא יעדיפו שירותי ניקיון אשר מספקים מענה לאורך שעות הפעילות, משמרים מטבח, פינות קפה, פינות עישון וחדרי נוחיות ושירותים נקיים לאורך היום.

חומרי ניקוי- בחנויות, משרדים וחללים סגורים חשוב להקפיד על חומרי ניקוי איכותיים, בעלי ריכוז מבוקר ולא גבוה של כימיקליים, אשר נותנים מענה לצרכי הניקיון, ויחד עם זאת מותירים ריח נעים באוויר. חשוב להקפיד על חומרים בטוחים תוך שימוש מבוקר ואחראי.

חברת טוטל קלין מספקת שירותי ניקיון משרדים, חנויות ועסקים, במקצועיות, בהוגנות ובאמינות.

 

דגשים לגבי ניקיון חנויות מקצועי

בחברת טוטל קלין מספקים לחנויות שירותי ניקיון מקצועיים ושלמים, המותאמים באופן מלא לצרכי העסק. בכדי לדעת עוד אודות שירותי ניקיון חנויות מקצועי לפניכם מספר דגשים בנושא.

  • כידוע לחזות של החנות והיותה נקייה ומסודרת יש השפעה ישירה על הלקוחות, תחושת הנוחות במקום, האווירה ששורה בו ורצון קהל היעד לשהות במקום ולקנות ממוצריו. בכדי לזכות בחזות כזו חנויות נדרשות לשמור באופן רציף על רמה גבוהה של ניקיון.

 

  • לצד ניקיונות פשוטים שעושים עובדי החנות במהלך היום, יש גם צורך בניקיונות הרבה יותר יסודיים ומקצועיים, כפי שחברות ניקיון ממומלצות מספקות.

 

  • בחירה בחברת ניקיון על פני שירותי איש ניקיון עצמאי עדיפה בגין רמה הרבה יותר גבוהה של אמינות, אי תלות באיש אחד אלא עבודה עם חברה שיש לה צוותים שלמים, מיומנים ואחראים, שעברו הכשרות נאותות בתחום.

 

  • התנהלות מקצועית של חברות ניקיון מבטיחה גם עמידה מלאה בלוחות הזמנים שנקבעו מראש בכל יום ושעה מבוקשים. זאת לצד יכולת לספק מענה גמיש ומהיר לצרכים ייחודיים חד פעמים.

 

  • חברת ניקיון גם מחזיקה במגוון רחב של חומרי ניקיון איכותיים נושאי תו תקן, הידידותיים לאדם ולרכוש. מהם החברה תדאג לספק לכל חנות חומרים מתאימים לפי סוג המוצרים שיש במקום, סוג רצפות, חיפויי קירות וכדומה.

 

  • תדירות שירותי ניקיון משתנים בהתאם לצרכי החנות, גודלה, כמות האנשים שעוברים בה ומידת הלכלוך שהיא צוברת.

 

  • מתוך מבחר חברות הניקיון שיש בשוק חשוב לבחור בחברה מוכרת ומומלצת, שיש לה ניסיון עשיר בניקוי של חנויות על צרכיהן הייחודיים.

 

  • ניקיון חנויות מספק מענה שלם הכולל בין היתר ניקוי, שטיפה ופוליש לרצפות, שאיבת אבק משטיחים, ניקוי וויטרינות, מראות וחלונות ראווה, ניקוי דלפקים, מדפים וריהוט נוסף במקום, ניקוי מוצרים, ניקוי שירותים, מחסן, מטבח, עמדת קופאית, ריקון אשפה, ועוד.

 

  • יש לדעת כי מחיר ניקיון חנויות אינו אחיד והוא משתנה בהתאם למאפייני העסק, לרבות גודל החנות, תדירות עבודות ניקיון נדרשות, גודל צוות ניקיון נדרש, מידת הלכלוך במקום, שימוש בחומרים וציוד ניקיון מיוחדים, עבודות בגובה וכדומה.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם...