בחירה של חברת ניקיון לעסק ולארגון היא בחירה חשובה, ובעלת השפעה של ממש על נראות המקום ועל האווירה בו. בבחירה של חברת ניקיון כדאי לוודא כי מדובר בחברה מוכרת ובעלת המלצות, ולתת את הדעת על הפרמטרים הבאים:

שירותים- ככלל, חברות ניקיון מיועדות לספק שירותי ניקיון. יחד עם זאת, כדאי לשאול ולוודא מהם השירותים המלאים אותם מספקת החברה ולבחור בחברה המספקת שירותים מקיפים ככל הניתן.  מעבר לשירותי הניקיון הבסיסיים קיימים שירותי ניקיון מורכבים יותר בניהם ניקוי חלונות, ניקוי חניונים ומשטחים, ניקוי בקיטור והמכשור כבד ואחרים. בבחירה של חברת ניקיון לארגון חשוב לבחור בחברה הספקת את כלל השירותים הנדרשים בשוטף ובמקרים מיוחדים, על מנת לעבוד אל מול ספק אחד הנותן מענה ומקבל אחריות על כלל עבודות הניקיון הנדרשות.

שעות פעילות- בשונה מחברות המספקות שירותי ניקיון לבתים, ניקוי משרדים, מבנים ארגונים ומסחריים מצריך גמישות מיוחדת בשעות על מנת לתת מענה בכל שעות הפעילות מחד גיסא, ולבצע עבודות ניקיון המפריעות לשגרת העבודה בשעות אחרות מאידך גיסא.

חומרים וטכנולוגיה- פעילות הניקיון מתבססת על עובדים יעילים ומקצועיים העושים שימוש בחומרי ניקוי ובעזרים נוספים. חברה מקצועית תספק עבודה בסטנדרטים גבוהים באמצעות מכשירי ניקיון מקדמים, עבודה בקיטור, חומרי חיטוי והרקה, ותוך שימוש בחומרי ניקוי מעולים אשר אינם מדיפים ריחות חריפים, רעלנים או כל חומר מזיק אחר.

חברת טוטאל קלין היא חברת ניקיון, אחזקה וניהול המספקת מענה מקצועי מצוין לעשרות חברות ומבנים בראשון לציון והסביבה, בזכות צוות עובדים מקצועי וניהול מוקפד,  וראיית צרכי הלקוח בכל פרויקט, קצר או ארוך טווח. בטוטאל קלין מספקים מעטפת שירותים מלאה לרבות תחזוקת המבנה ועבודות שוטפות ניהול ועבודה אל מול ממשקים חיצוניים על פי צורך ובהתאם להסכם ההתקשרות.